ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Πως μπορώ να παραγγείλω στο www. man2man.gr;

Προσπαθήσαμε να κάνουμε τη διαδικασία παραγγελίας όσο το δυνατόν πιο απλή! Εισάγετε τα στοιχεία πρόσβασης στο σελίδα εισόδου στο λογαριασμό σας ή δημιουργήστε νέο λογαριασμό αν είστε νέος χρήστης. Μόλις επιλέξετε τα είδη που θέλετε ν’ αγοράσετε στo Καλάθι Αγορών σας, μπορείτε να προχωρήσετε στην αγορά. Στην οθόνη αυτή, θα εμφανιστεί το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας και θα σας ζητηθεί ο τρόπος πληρωμής για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.

Επίσης, μπορείτε να παραγγείλετε χωρίς να κάνετε εγγραφή! Απλά συμπληρώνετε τα στοιχεία σας όταν σας ζητηθεί στο τέλος της παραγγελίας σας!

Πως χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών μου;

Το Καλάθι Αγορών λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που θα το χρησιμοποιούσατε και σε ένα φυσικό κατάστημα. Περιέχει όλα τα επιλεγμένα από εσάς προϊόντα για αγορά και είναι το τελευταίο βήμα πριν την παραγγελία σας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να προσθέτετε και να αφαιρείτε είδη, όπως θα κάνατε και σε ένα κανονικό κατάστημα.

Πως μπορώ να προσθέσω περισσότερα προιόντα στο Καλάθι Αγορών μου;

Για να προσθέσετε κάποιο είδος στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι», που βρίσκεται στη λεπτομερή περιγραφή του είδους. Για να αφαιρέσετε κάποιο είδος, πατήστε το εικονίδιο του καλαθιού στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας και μετά στο εικονίδιο με τον κάδο, δίπλα στο είδος που θέλετε να αφαιρέσετε

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω τη παραγγελία μου;

Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρή ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών +30 2310 55 25 55 ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο info@man2man.gr και θα εξυπηρεθείτε άμεσα.

Πως επιλέγω το σωστό μέγεθος για μένα;

Ο Οδηγός Μεγεθών που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος δίπλα στην επιλογή μεγέθους, μπορεί να σας λύσει οποιαδήποτε απορία σχετικά με το κατάλληλο μέγεθος για εσάς.

Eάν ωστόσο χρειαστείτε κάποια διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά από σταθερό στο +30 2310 55 25 55 ή ηλεκτρονικά στο info@man2man.gr. Ένας από τους εκπροσώπους μας βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας καθοδηγήσει!

Πως γνωρίζω οτι έχει σταλεί η παραγγελία μου;

Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε ένα e-mail για να επιβεβαιώσουμε ότι το αίτημα σας έχει καταχωρηθεί.

Έχω κάνει δύο παραγγελίες. Γίνεται να ενωθούν;

Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα της ένωσης των παραγγελιών σου.

ΠΛΗΡΩΜΕΣ - ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ - ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ

Πόσο διαρκεί ο χρόνος παράδοσης αποστολής της παραγγελίας μου;

Όταν η παραγγελία σας είναι πλήρης και έτοιμη για αποστολή, παραδίδουμε:

Εντός 48 ωρών στη Θεσσαλονίκη και σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας, εφόσον η παραγγελία σταλεί μέχρι τις 12:00 π.μ. της προηγούμενης ημέρας.

Σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φθάσει έως και τις 72 ώρες.

Πως αποστέλλονται τα προϊόντα και ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Όλα τα είδη μας αποστέλλονται αποκλειστικά μέσω Speedex (courier). Έτσι μπορείτε να γνωρίζετε ότι η παραγγελία σας θα φτάσει με ασφάλεια.

Τα έξοδα αποστολής είναι 3€ για παραγγελίες μέχρι 50,00€ και 1.5€ για κάθε επιπλέον κιλό άνω των 2 κιλών. Όταν η παραγγελία σας υπερβεί το ποσό αυτό τότε τα έξοδα αποστολής είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Τι επιλογές πληρωμής έχω και πως επιλέγω αυτή που θέλω;

Έχετε όλες τις επιλογές στην διάθεσή σας!

Α. Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners.

Β. Μέσω Μετρητών με παραλαβή από το κατάστημα.

Γ. Μέσω αντικαταβολής.

Μπορείτε να επιλέξετε όποιον τρόπο επιθυμείτε στο βήμα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Χρεώθηκα τα μεταφορικά ενώ η παραγγελία μου είναι πάνω από 50€;

Το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 3€, τα οποία είναι και δωρεάν για παραγγελίες άνω των 50€. Ωστόσο, υπάρχει το κόστος αντικαταβολής, αν επιλέξεις να πληρώσεις με τον συγκεκριμένο τρόπο, το οποίο ανέρχεται στα 2€ και ισχύει ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας σας.
Αν συνεχίζει να υπάρχει πρόβλημα με τις παραπάνω χρεώσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μέσω e-mail (info@man2man.gr) ή τηλεφωνήστε μας στον αριθμό +30 2310 55 25 55.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΛΛΑΓΕΣ

Πότε και πώς μπορώ να επιστρέψω ένα ή όλα από τα είδη που παρέλαβα;

Αν το προϊόν που παραγγείλατε από εμάς δεν σας ικανοποιεί μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, μαζί με την απόδειξη αγοράς, θα βρείτε και μια Φόρμα Επιστροφής. Συμπληρώστε όλα τα κενά πεδία της φόρμας και βάλτε την μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία. Στη συνέχεια καλέστε την εταιρεία courier που επιθυμείτε και ενημερώστε την για την επιστροφή. Η διεύθυνση αποστολής του προϊόντος που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν είναι η παρακάτω : Man2Man, Εγνατία 46, τ.κ. 54625, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα.

Σε περίπτωση επιστροφής, επιστρέφονται τα χρήματα μου;

Μόλις παραλάβουμε και εξετάσουμε το προϊόν που επιστρέψατε, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επιστροφής της αξίας του. Το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό σας εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του.

Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του είδους που επιστρέφω με κάποιο άλλο είδος;

Με ένα τηλεφώνημα σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο +30 2310 55 25 55, μπορείτε να δηλώσετε το προϊόν που επιθυμείτε και εφόσον είναι διαθέσιμο, να προχωρήσουμε για εσάς άμεσα στην αντικατάσταση του είδους που επιθυμείτε.

Παρέλαβα τη παραγγελία μου αλλά λείπει κάποιο είδος; Τι πρέπει να κάνω;

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι έτοιμο να σας βοηθήσει! Eπικοινωνήστε τηλεφωνικά στο +30 2310 55 25 55 ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο info@man2man.gr και άμεσα θα εξυπηρετηθείτε.

Παρέλαβα τη παραγγελία μου αλλά κάποιο είδος είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Επιθυμούμε όλοι οι πελάτες μας να λαμβάνουν την κορυφαία ποιότητα των προϊόντων και γι’ αυτό όλα τα προϊόντα του Man2Man περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αν ωστόσο εντοπίσετε κάποιο ελάττωμα στο είδος που παραλάβατε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 2310 55 25 55 ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο info@man2man.gr. Εμείς με τη σειρά μας θα ενημερώσουμε την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε να παραλάβει από το χώρο σας το δέμα. Στη περίπτωση αυτή δεν χρεώνεστε μεταφορικά έξοδα.

Θα επιδιώξουμε να επιλύσουμε το οποιοδήποτε πρόβλημα το συντομότερο δυνατό. Θα παρακαλούσαμε να συμπεριλάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το πρόβλημα και θα βρούμε άμεσα μια εναλλακτική λύση.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Πως μπορώ να ψάξω ένα προϊόν;

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορείτε να κάνετε αναζήτηση ενός προϊόντος μέχρι να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε. Ο πιο εύκολος τρόπος για ν’ αγοράσετε ένα προϊόν, είναι να περιηγηθείτε στις κατηγορίες, στο τοπ μενού της ιστοσελίδας, και στη συνέχεια να βελτιώσετε την αναζήτηση σας, κάνοντας κλικ σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων.

Εναλλακτικά, εάν ξέρετε τι ακριβώς ζητάτε-ψάχνετε, απλά πληκτρολογήστε το προϊόν στη μηχανή αναζήτησης [πάνω δεξιά] και εμείς θα σας βρούμε τα πάντα που σχετίζονται με την συγκεκριμένη αναζήτηση.

Έχω δεί ένα προϊόν αλλά δεν φαίνεται πλέον διαθέσιμο

Γνωρίζουμε πόσο εκνευριστικό είναι να έχετε βάλει στο «μάτι» ένα προϊόν και όταν πάτε να το επιλέξετε για να το αγοράσετε να μην είναι πλέον διαθέσιμο. Γι’ αυτό το λόγο σας συνιστούμε να κινηθείτε γρήγορα και να προβείτε στην αγορά του πριν το κάνει κάποιος άλλος, γιατί τα πιο δημοφιλή μας κομμάτια συνήθως εξαντλούνται άμεσα.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές;

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.